пятница, 24 мая 2013 г.

Модуль 10, 11. Рефлексія. Модуль 10 допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме правильно організовувати свій і учнівський час.
Під час роботи з модулем 11 продемонстрували роботи учнівських проектів, завершили роботу з портфоліо. Ми також провели оцінювання тренінгу за основним курсом Intel «Навчання для майбутнього»


Я зробила висновок, що:
- необхідно навчитися переглядати свої вимоги до результатів учнівської діяльності, враховуючи їх індивідуальні можливості;
- необхідно навчитись не нав’язувати учням свою думку, а повільно підводити їх до того, що на деякі речі можна дивитися з різних точок зору;
- необхідно погодитися з тим, що не всі учні можуть працювати у загальному темпі навчання;
- необхідно не зупинятися на досягнутому, з радістю вивчати все нове, навіть якщо воно, на перший погляд, здається не дуже бажаним і розумним.


 Тренеру та колегам хочу подякувати за цікаві думки і приємне спілкування!


Було дуже цікаво!!!


среда, 22 мая 2013 г.


Модуль 9. Рефлексія. Цей модуль допоміг зробити мені такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце деференційованого навчання:
щоб допомогти учням розвинути навички самоспрямованості вчителі мають працювати разом з ними.Деференціація може проходити у різних напрямках.Спонукання і заохочення є невід`ємною складовою в
певненості та незалежності у навчанні учнів.


вторник, 21 мая 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія. Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, і акцентує увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. Створивши систему оцінювання, ми можемо покращити навчальний процес. А, залучивши учнів до процесу оцінювання, ми змінимо їх ставлення до навчання та допоможемо досягти поставлених навчальних цілей. Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту. І добре б було при цьому використовувати інформаційно-комунікаційних технологій.

понедельник, 20 мая 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія. Під час роботи ми з'ясували як допомогти учням подалати труднощі при переході від звичайної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Я створила приклад учнівської роботи: презентацію, електронну таблицю та вікі-статтю. Ми продумали, які навички мислення вищих рівнів та навички 21 століття демонструє учнівська робота. Я визначила для себе, наскільки створений приклад уснівської роботи відповідаї запланованим мною цілям навчання.


суббота, 18 мая 2013 г.



Для учнів  розроблений тест, який передбачає перевірку й удосконалення знань учнів з інформатики  .Даний матеріал підібраний у відповідності до нових вимог. Тест для перевірки знань

четверг, 16 мая 2013 г.

Модуль 6. Рефлексія. Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, адже я можу сприяти ефективному використанню учнями сервісів Інтернету для спілкування та співробітництва, а також щоб покращити своє викладання та навчання учнів. Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет, а блоґи, вікі та онлайн-документи, в свою чергу, для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.

вторник, 14 мая 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія. Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме як залучати учнів до оцінювання проекту, використовувати різні стратегії оцінювання, визначати навчальні потреби учнів, відслідковувати прогрес у навчанні учнів.

понедельник, 13 мая 2013 г.

Модуль 2,3. Ці модулі допомогли мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме як проекти можуть допомогти моїм учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття, як я можу використовувати проект для покращення навчального процесу,  як можна використати навчальні дослідження в проектах, як правильно починати планувати проектну діяльність.