пятница, 24 мая 2013 г.

Модуль 10, 11. Рефлексія. Модуль 10 допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме правильно організовувати свій і учнівський час.
Під час роботи з модулем 11 продемонстрували роботи учнівських проектів, завершили роботу з портфоліо. Ми також провели оцінювання тренінгу за основним курсом Intel «Навчання для майбутнього»


Я зробила висновок, що:
- необхідно навчитися переглядати свої вимоги до результатів учнівської діяльності, враховуючи їх індивідуальні можливості;
- необхідно навчитись не нав’язувати учням свою думку, а повільно підводити їх до того, що на деякі речі можна дивитися з різних точок зору;
- необхідно погодитися з тим, що не всі учні можуть працювати у загальному темпі навчання;
- необхідно не зупинятися на досягнутому, з радістю вивчати все нове, навіть якщо воно, на перший погляд, здається не дуже бажаним і розумним.


 Тренеру та колегам хочу подякувати за цікаві думки і приємне спілкування!


Було дуже цікаво!!!


Комментариев нет:

Отправить комментарий